نکات مهم در خرید پوستر دیواری

Default Avatar
نوآوران کتام شریف
21 دی 1402
10 دقیقه زمان برای مطالعه
buying a wall poster kotam5695

خرید پوستر دیواری به چه منظور انجام می شود؟

خرید پوستر دیواری با توجه به دکوراسیون و کاربرد فضای مورد نظر انجام می شود. پوستر دیواری دارای طرح های زیبا می باشد که این طرح ها بر روی کاغذهای مخصوصی چاپ می شوند. تفاوت کاغذ دیواری با پوستر دیواری در این است که کاغذها معمولا دارای یک طرح هستند که به طور مداوم تکرار می شود اما پوستر دیواری سه بعدی دارای طرح های یکپارچه و متنوع است که برای هر سلیقه ای مناسب می باشد.

خرید پوستر دیواری

استفاده از پوستر دیواری سه بعدی می تواند آرامش و انرژی خاصی را برای محیط به ارمغان آورد. از آنجایی که بسیاری از افراد به دنبال ایجاد فضای لاکچری در محیط کار و یا منزل خود هستند خرید پوستر دیواری و استفاده از آن بسیار مرسوم شده است. مقدار سه بعدی بودن این پوستر ها به سلیقه ی مشتری بستگی دارد.

خرید پوستر برای مکان های مختلف

خرید پوستر می تواند با توجه به ابعاد دیوار انجام شود. این پوسترها معمولا در اندازه های مختلف و با توجه به نیاز مشتری چاپ می شوند. در هنگام خرید پوستر دیواری باید به جنس و طرح آن توجه شود. تناسب طرح مورد نظر با محیطی که قرار است پوستر در آن نصب شود از اهمیت بالایی برخوردار است.

پوسترهای دیواری می توانند دارای منظره های طبیعت و یا طرح های دیگر مانند کودک، هنری و معماری باشند. پوسترها معمولا در رنگ های متنوع تولید می شوند و امکان هماهنگی آن ها با سبک های مختلف دکوراسیون وجود دارد. این پوسترها همچنین دارای سبک های مختلف مانند کلاسیک، مدرن، لاکچری و اسپرت می باشند.

پوسترهای دیواری مدرن معمولا طرح های مینیمال و ساده ای دارند. از این سبک بیشتر برای محیط های کوچک استفاده می شود. طرح هایی مانند برگ، شکل های هندسی، سنگ مرمر و… از نمونه های پوستر دیواری مدرن می باشند. از پوسترهای اسپرت بیشتر برای اتاق کودک و نوجوان استفاده می شود. این پوسترها دارای طرح های فانتزی هستند که رنگ های متنوعی در آن ها وجود دارد. افرادی که به دکوراسیون های مجلل و باشکوه علاقه دارند می توانند از سبک لاکچری برای پوستر دیواری خود استفاده نمایند. رنگ های طلایی و نقره ای در این پوسترهای دیواری بیشتر به چشم می خورد. در سبک لاکچری می توان از پوسترهای براق و یا دارای شاین نیز استفاده نمود. سبک کلاسیک نیز دارای طرح های سنتی و نقش های اسلیمی است. گاهی اوقات از شعرهای اصیل ایرانی بر روی پوسترهایی با این سبک استفاده می گردد.

مزایای پوستر دیواری

از مزایای پوستر دیواری می توان به تنوع در طرح و رنگ، نصب آسان و طول عمر بالا اشاره نمود. استفاده از این محصول را می توان حتی بر روی یک دیوار انجام داد و دیوارهای دیگر را با استفاده از کاغذ دیواری های ساده پوشاند. این کار باعث خاص شدن فضا می شود. برای نصب پوسترهای دیواری احتیاجی به جمع کردن وسایل خانه نیست و کار نصب در زمان کوتاهی انجام می شود. هزینه ی نصب این پوسترهای دیواری نسبت به رنگ و نقاشی دیوارها بسیار مقرون به صرفه است. یکی از راهکارهای مناسب برای روشن و دلباز کردن فضا خرید پوستر دیواری است.

پوستر لاکچری

خرید پوستر دیواری در جنس های مختلف

خرید پوستر ارزان ممکن است مربوط به کیفیت کاغذ به کار رفته در آن باشد. به طور کلی نوع کاغذ و دستگاه چاپ می تواند در قیمت پوستر دیواری تاثیر گذار باشد. یکی از کاغذهایی که می تواند در تهیه پوستر ها مورد استفاده قرار گیرد الیاف طبیعی است. این کاغذها ضخامت بالایی دارند و قابل شستشو هستند. کاغذ دیواری دنیز دارای ظاهر مات و بافت راه راه می باشد. کیفیت چاپ بر روی این نوع کاغذ بسیار بالا است. نوع دیگری از کاغذ دیواری به نام کتان شناخته می شود. این کاغذ ها دارای ضخامت متوسط و بافت سوسماری هستند. کاغذ دیواری های شاین که چاپ پوستر بر روی آنها انجام می شود جنس نیمه براقی دارند و دارای ضخامت متوسط می باشند. کاغذ دیواری آنتیک ضخامت کمتری نسبت به سایر کاغذها دارد و جنس آن براق است.

کتام میزبان آرامش محیط زندگی شماست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

روانشناسی و قیمت پوستر رنگ آمیزی

روانشناسی و قیمت پوستر رنگ آمیزی

روانشناسی پوسترهای رنگ آمیزی پوستر رنگ آمیزی،یکی از جذاب‌ترین تزئینات دکوراسیون
Default Avatar
نوآوران کتام شریف
05 بهمن 1402
تابلو بوم چیست؟

تابلو بوم چیست؟ همه چیز در مورد تابلو بوم

تابلو بوم یک نوع تابلوی چاپی است که از پارچه بومی ساخته شده و با استفاده از تکنولوژی چاپ
Default Avatar
نوآوران کتام شریف
18 دی 1402
PRKOTAM8545

آموزش ثبت سفارش در سایت کتام هوم

Default Avatar
نوآوران کتام شریف
03 تیر 1403
این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare
preloader