عوامل موثر در قیمت پوستر دیواری

Default Avatar
نوآوران کتام شریف
29 بهمن 1402
زمان مطالعه را وارد کنید دقیقه زمان برای مطالعه
قیمت پوستر

پوستر دیواری یکی از محبوب ترین پوشش های دیوار برای دکوراسیون داخلی است. قیمت پوستر تحت تأثیر عوامل متعددی قرار می‌گیرد که در این جا، به تفصیل به برخی از این عوامل می‌پردازیم و نحوه تأثیر آن‌ها بر قیمت را بررسی می‌کنیم.

طراحی و کیفیت تصویر

عامل اولیه که در تعیین قیمت پوسترهای دیواری نقش دارد، طراحی و کیفیت تصویر است. پوسترهایی که تصاویر با کیفیت و طراحی زیبا دارند، معمولاً قیمت بالاتری دارند. استفاده از تصاویر با رزولوشن بالا و جزئیات دقیق می‌تواند تأثیر زیادی در جذابیت و قیمت نهایی این پوسترها داشته باشد، اما تهیه این تصاویر چه از طریق طراحی و یا عکاسی حرفه ای و یا خرید از سایتهای مرجع مانند:(فری پیک یا شاتراستوک)، معمولا هزینه های بالایی دارد.

پوستر طرح سه بعدی طرح درخت

ابعاد پوستر

عامل بعدی که در تعیین قیمت موثر است، ابعاد پوستر است. پوسترها عموماً براساس مترمربع قیمت گذاری می گردند. در نتیجه  هرچه فضای نصب بزرگتر باشد قیمت پوستر دیواری هم بیشتر  خواهد شد. این به دلیل استفاده از مقدار بیشتری از  کاغذ، جوهر و سایر موارد مصرفی در تولید آن‌ها است.

جنس و نوع چاپ

جنس کاغذ و نوع چاپ نیز تأثیر قابل توجهی در قیمت پوسترهای دیواری دارد. استفاده از جنس برجسته و با گرماژ بالاتر و چاپ با کیفیت می‌تواند قیمت را افزایش دهد. فروشگاه کتام هوم جهت پاسخگویی به هرگونه نیاز موجود در بازار با ایجاد تنوع مناسب، هم تولید پوستر ارزان و اقتصادی را در دستور کار قرار داده و هم پوستر باکیفیت و خاص را.
نوع و کیفیت جوهر مصرفی هم سهم بسزایی در تعیین قیمت پوستر دیواری دارد. اکثر پوستر دیواری ها توسط دستگاه های چاپ اکوسالونت تولید میگردند. اما برخی از پوستر دیواری ها با استفاده از تکنولوژی‌های خاص چاپ می‌شوند که قیمت آن‌ها را افزایش می‌دهد.

موضوع و طرح پوستر

موضوع و طرح پوستر نیز می‌تواند تأثیرگذار باشد. پوسترهایی که از تصاویر اختصاصی یا هنری که دارای حق مالکیت معنوی می باشند استفاده می‌کنند، معمولاً قیمت بالاتری دارند. این نوع پوسترها به عنوان قطعات هنری شناخته می‌شوند و ارزش بیشتری دارند.

تیراژ

تعداد و تیراژ پوستر نیز می‌تواند در تعیین قیمت تأثیرگذار باشد. پوسترهایی که به تعداد زیاد تولید می‌شوند میتوانند به دلیل تیراژ بالا با قیمت پایینتری تولید گردند.

خدمات پس از فروش برند و گارانتی

خدمات پس از فروش و گارانتی محصول توسط  تولیدکننده نیز تأثیرگذار است. پوسترهای تولید شده توسط برندهای معروف و شناخته شده به دلیل برخورداری از این خدمات و گارانتی قیمت بالاتری دارند. در فروشگاه کتام هوم انتخاب گزینه گارانتی محصول اختیاری بوده و شما میتوانید هزینه و خدمات مورد نظرتان را به صلاحدید خود مدیریت نمایید.

فصل و موقعیت بازار

فصل و موقعیت بازار نیز می‌تواند تأثیرگذار باشد. قیمت پوسترهای دیواری ممکن است در ایام خاص مانند روزهای منتهی به پایان سال به دلیل حجم بالای سفارشات افزایش و یا در نمایشگاه ها و مناسبتهای خاص کاهش یابد.

درنتیجه از طرفی، عواملی مانند مواد تشکیل‌دهنده پوستر، هزینه تولید و نیز رقابت بازار و از طرف دیگر نیازمندی‌ها و ترجیحات شخصی خریداران می‌توانند بر قیمت پوسترهای دیواری تأثیرگذار باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

tabloboom kotamhome

تابلو بوم چاپی

جهت دیدن طرح های متنوع تابلو بوم اینجا را کلیک کنید جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره
Default Avatar
نوآوران کتام شریف
04 مهر 1402
order concept kotamhome

آموزش ثبت سفارش در کتام هوم

Default Avatar
نوآوران کتام شریف
04 دی 1402
home large kotamhome

چطور خونه هامون بزرگتر دیده بشه؟

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان میتوانید طریق تماس با ما در ارتباط باشید
Default Avatar
نوآوران کتام شریف
01 مهر 1402
این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare
preloader