آسمان مجازی،سرمایه‌‌ای برای زیبایی و آرامش

Default Avatar
نوآوران کتام شریف
01 خرداد 1403
زمان مطالعه را وارد کنید دقیقه زمان برای مطالعه
آسمان مجازی جدید

آسمان مجازی:امروزه دکوراسیون منازل بسیار با اهمیت تر از گذشته خود را نشان می‌دهد. دکوراتیو خوب و مناسب به دکوراسیونی گفته می‌شود که به جزییات ریز مانند چیدمان اشیاء، تلفیق رنگ‌ها، خلق و خوی اهالی خانه و…. بپردازد. همانطور که آگاه هستید هر عنصری در این فضا، نقشی ایجاد آرامش و راحتی دارد. یکی از این عناصر سقف هر خانه است که قابلیت تزیین با تایل‌های تزیینی مانند آسمان مجازی را دارد. اما برخی افراد قیمت آسمان مجازی را بالا میدانند و از این عنصر زیبایی آفرین فرار می‌کنند. در این مقاله میخواهیم به شما مژده دهیم که در فروشگاه کتام هوم قیمت آسمان مجازی با توجه به نقشی که دارد و ارزشی که به خانه، اداره، اتاق و… میبخشد، بسیار مناسب و گاهی پایین است. در ابتدا بهتر است آشنایی کلی با این متد دکوراتیو داشته باشیم و سپس راهکارهای کاهش قیمت آن را بررسی کنیم. لطفا تا انتهای مطلب را مطالعه نمایید.

آشنایی اولیه

آسمان مجازی، از جدیدترین سیستم‌های موجود است که با منبع نور و تایلهای مخصوص، به خلق تصاویری از آسمان، طبیعت و…. بر روی سقف می‌پردازد. این ابزار زیبا، جایگزینی مناسب و خلاقانه برای سقف‌های سنتی است که موجب ایجاد  تحولی بزرگ و دلنشین در دکوراسیون داخلی می‌شود.

کاربردهای آسمان مجازی

در این بخش می‌خواهیم بررسی کنیم که آسمان مجازی در چه محل هایی کاربرد داشته و قیمت آسمان مجازی در این محل ها چه تفاوتی با یک‌دیگر دارند. آسمان مجازی قابل نصب و راه اندازی در منزل، محل کار، رستوران، کافه، مراکز تجاری و… است. در منازل کاربرد این عنصر دکوراتیو بیشتر و پر رنگ‌تر است؛ زیرا این متد در پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه، و حمام نیر قابل نصب است.  مهم‌ترین ویژگی تایل آسمان مجازی، ایجاد فضایی دلنشین و آرامش‌بخش است که موجب محبوبیت این فناوری شده است. در ادارات و مراکز تجاری نیز، آسمان مجازی موجب افزایش روحیه و بهره‌وری کارکنان می‌شود. قیمت اسمان مجازی در مکان‌های مختلف تفاوت چندانی ندارد و به عواملی بستگی دارد که در بخش بعدی بررسی خواهیم نمود.

قیمت آسمان مجازی

قیمت آسمان مجازی، موضوعی است که پس از آشنایی اولیه با این متد زیبا، به ذهن افراد می‌رسد. شاید فکر کنید که به دلیل جدید بودن یا استفاده از منبع نور، باید قیمت نجومی داشته باشد. اما اینطور نیست! قیمت آسمان مجازی به چندین عامل مهم بستگی دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

  • متراژ سقف: اولین عامل و موثرترین عامل متراژ سقفی است که قصد نصب تایل آسمان مجازی را بر روی آن دارید. هر چه متراژ سقف بزرگتر باشد، به طور طبیعی قیمت آسمان مجازی نیز بیشتر خواهد بود.
  • نوع طرح و جنس تایل : اختلاف در تنوع طرح و جنس تایلهای آسمان مجازی نیز بر هزینه‌های نهایی نصب آن موثر است. تایلهای باکیفیت‌ و ضخامت بیشتر، قیمت بالاتری دارند. و در مقابل تایلهای نازکتر قیمت کمتری دارند.
  • کیفیت منبع نور: انواع لامپ و مهتابی و ریسه های LED و SMD وسیله نوردهی به آسمان مجازی هستند. هر چه این دستگاه ها باکیفیت‌تر باشد، قیمت بالاتری خواهد داشت‌.
  • شکل سقف: برخی سقف‌ها منحنی یا اشکال هندسی نامتعارف هستند که کار نصب و راه اندازی تایل آسمان مجازی را سخت تر می‌کنند. به طبع، این نوع سقف‌ها، قیمت ساخت و نصب بیشتری نیز خواهند داشت.
  • نیاز به نورپردازی: اگر برای آسمان مجازی نیاز به نورپردازی بیشتری باشد، هزینه‌ی بیشتری نیز خواهد طلبید.

با توجه به عوامل گفته شده، برای اطلاع از قیمت دقیق آسمان مجازی، بهتر است با مجری یا نصاب معتبر فروشگاه کتام هوم تماس بگیرید و جهت داشتن کمترین هزینه، از او مشاوره رایگان دریافت کنید.

نکات کاهش قیمت آسمان مجازی

تا به اینجای مطلب، چیستی آسمان مجازی و عوامل موثر بر قیمت خرید و نصب آن را با یکدیگر بررسی کردیم. حالا نوبت آن رسیده است که به شما بزرگواران جهت داشت هزینه‌های کمتر، راهکار های را بیان کنیم. زیرا رضایت شما بزرگوارن، بیشتر از هر چیزی برای فروشگاه کتام هوم اهمیت دارد.

  • همانطور که در بخش عوامل موثر، اشاره کوتاهی کردیم، هرچه تایل های معمولی انتخاب کنید، هزینه‌ی کمتری متحمل خواهید شد پس تایلهای متناسب با کاربرد تان را انتخاب نمایید.
  • تا حدی که ممکن است متراژ سقف مورد نصب آسمان مجازی را به کمترین میزان برسانید. به عنوان مثال آسمان مجازی را در وسط سقف اتاق و با متراژ کمتر در نظر بگیرید.
  • در صورت داشتن مهارت کافی، آسمان مجازی را خودتان نصب کنید تا در هزینه‌های نصب و راه اندازی که توسط نصاب درخواست می‌شود، صرفه جویی کنید.
  • میزان نور آسمان مجازی را فقط برای جلوه زیبای طرح آسمان و متناسب با آن تهیه نماید و برای تامین نور محیط از لامپهای مجزای دیگر استفاده بفرمایید.

همه‌ی ما دوستدار زیبایی و آرامش هستیم، اما برخی افراد برای این میل غیر ارادی، هزینه ای صرف نمی‌کنند! و این درست نیست. اهمیت دادن به دکوراسیون محل زندگی یا محل کسب و کار، از مواردی است که روحیه و آرامش را به انسان ها هدیه می‌دهد. یکی از این موارد که ارزش بررسی و دیدن دارد، آسمان مجازی است که راه حلی خلاقانه جهت ارتقای دکوراسیون محیط محسوب می‌شود. با انتخاب طرح و رنگ مناسب آسمان مجازی و با در نظر گرفتن نکاتی که در این مطلب اشاره کردیم، این عنصر زیبا را با قیمتی مناسب به خانه یا محل کار خود اضافه کنید. به یاد داشته باشید که آرامش و حفظ روحیه در زندگی، یک سرمایه گذاری بزرگ برای پیش روی به سمت آینده‌ای بهتر است. پس می‌توان آسمان مجازی را یک وسیله برای این سرمایه‌گذاری دانست که ارزش آن به مراتب بیشتر از قیمتی است که برای آن می‌پردازید.

تخفیف ویژهآسمان مجازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

روانشناسی و قیمت پوستر رنگ آمیزی

روانشناسی و قیمت پوستر رنگ آمیزی

روانشناسی پوسترهای رنگ آمیزی پوستر رنگ آمیزی،یکی از جذاب‌ترین تزئینات دکوراسیون
Default Avatar
نوآوران کتام شریف
05 بهمن 1402
home large kotamhome

چطور خونه هامون بزرگتر دیده بشه؟

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان میتوانید طریق تماس با ما در ارتباط باشید
Default Avatar
نوآوران کتام شریف
01 مهر 1402
PRKOTAM8545

آموزش ثبت سفارش در سایت کتام هوم

Default Avatar
نوآوران کتام شریف
03 تیر 1403
این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare
preloader